neděle 18. listopadu 2012

La Roche-Posay - Hydraphase intense legere

Výrobek: La Roche-Posay - Hydraphase intense legere, pleťový krém
Cena: cca 450,-- Kč
Kde seženete: viděla jsem zatím jen ve vybraných lékárnách, nebo určitě na internetu

Nyní se podíváme na zub dalšímu ze vzorečků, které jsem dostala na své výpravě po lékárnách. Bude se jednat o pleťový krém určený na normální až smíšenou citlivou pleť.




Začneme u složení, které je velice lehké, ostatně to navíc slibuje i výrobce. Opravdu tomu tak je, do pleti se vsakuje téměř okamžitě a díky obsahu termální vody La Roche-Posay má v pleti i dlouhodobě zadržovat vodu. Hydrataci bych na své pleti hodnotila na výbornou v podzimním období! Už po pár dnech používání jsem zaznamenala rozdíl, přestože jsem měla pouze 2 vzorky, tak mi vydržely na dost použití. Stačilo mi ho na celý obličej jen maličké množství a používala jsem ho převážně večer po odlíčení micelárkou od Biodermy, nicméně párkrát jsem ho dala i před nanesením make-upu a též se osvědčil.

Bohužel, špatné světelné podmínky a foťák též nechtěl spolupracovat

Krém je bez parabenů, za což má u mě plus a navíc neucpává póry. Parfemaci bych uvedla jako lehoučkou příjemnou, nic co by mne obtěžovalo. Navíc po chvilce nanesení jí téměř ani necítím. Jako další, i když nemůžu tak uplně posoudit, bych hodnotila plné balení, které obsahuje pumpičku. Je určeno hrdlem dolů, tudíž určitě spotřebujete krém do úplného konce a ještě ke všemu pumpička mi přijde praktická, jelikož alespoň nematláme prsty do celého krému.


Závěrem bych tedy krém doporučila spíše normální pleti, rozhodně nic pro pleť suchou. Hydratace příjemná, pleť je poté nádherně hebká jak po žádném jiném krému, který jsem doposud zkusila. Parfemace snad taky nikomu vadit nebude, nedráždí ani v očích. Jediné co je mi líto trochu té ceny, jelikož mi skoro 500 Kč přijde celkem dost, ale investice se rozhodně vyplatí!

3 komentáře:

  1. Už dlouho po něm pokukuju, ale až ty jsi mě, milá Kathrin, dokázala přesvědčit, abych si ho koupila (asi pod stromeček). ;-)Skvělá recenze.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, já taky vážně uvažuji sama o koupi plného balení! :) Právě jsem ve fázi testování pleťového krému od Dolivy a vůbec se to nedá porovnávat :) Budu ráda, když pak napíšeš jak jsi spokojena ..:)

    OdpovědětVymazat
  3. LRP má super věci, na každý problém něco :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!