sobota 12. ledna 2013

MUA - Brush on concealer pen (korektor)

Dnes se podíváme na zoubek jednomu výrobku z mojí objednávky ze stránek MUA

Výrobek: MUA - tekutý korektor v peru, odstín Radiance (1,3 ml)
Cena: asi 2 libry
Kde seženetetady, nebo ve VB v síti prodejen Drugstore


Začala bych u balení, které se mi moc líbí. Klasická elegantní černá se stříbrnými nápisy. Je to sice plastové, ale nemám pocit, že by se mi korektor rozbil během používání, ovšem nastal s balením jiný problém, o kterém si povíme později. Recenzi píšu trochu s opožděním, protože korektor už jsem bohužel byla nucena vyhodit, chybí mi tedy fotky přímo v akci. Niceméně mi to nebrání popsat Vám moji zkušenost.


Korektor je tekutý, ale ne zase tak moc. Rozhodně bych ho neoznačila rozjasňujícím, nýbrž dost krycím. Není to sice jako Make-up cover od Dermacolu, ale moje pleť na žádné těžké akné netrpí a na nějaký ten pupínek sem tam to stačí. Výdrž je velice dobrá, do pórů mi nezalézá a s fixačním pudrem vydrží vše na svém místě celý den. Ovšem problém nastává s aplikací. Štěteček je fajn, to jo. Aplikace je přesná a rychlá, nebo ..byla by. Kdyby ... kámen úrazu nastal, když jsem korektor vyndala z krabičky a chtěla ho zkusit aplikovat.

Podle návodu vzadu na krabičce jsem s otočným koncem 4x otočila. Nic se však nestalo a žádný korektor na mě nevykoukl. Točila jsme tedy dál a dál, avšak stále nic. Začala jsem být nervozní, co že to dělám špatně? Zkusila jsem to tedy na druhou stranu, ovšem to taky nic. Zkoušela jsem tedy hledat na internetu, jestli někdo třeba neměl stejný problém, ale bohužel. Byla jsem tedy nucena korektor rozebrat a pomáhala jsem si druhou stranou štětce, kdy jsem to uvnitř pošoupávala (byla uvnitř taková tyčka, která točením měla korektor stlačovat dolů) a korektor vylézal. Bylo to ovšem moc zdlouhavé a používání mě ani trochu nebavilo.

Summa sumárum: Skvělá krycí schopnost se korektoru nemůže upřít, to jako ne. Ale balením u mě MUA vážně kleslo. Neříkám, že takový bude každý kus, nejspíš ten můj byl jen nějaký zmetek, ale i tak to zamrzí a určitě mě to od koupi dalšího kusu odradilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!