středa 16. ledna 2013

MUA - rtěnka (Juicy)

Výrobek: MUA lipstick - odstín Juicy
Cena: 1 libra
Kde seženete: tady nebo v síti prodejen Drugstore

Povíme si něco o jedné z rtěnek od britské značky velmi levné kosmetiky, o které jsem už na blogu několikrát psala a ještě stále mám pár výrobků k recenzi. Přijde mi, že na české blogové scéně se o téhle značce moc nehovoří, pouze v souvislosti s jejich slavnou dupe od Urban Decay - Naked, paletkou Undressed.

Začala bych klasicky u balení, které je z levného plastu. Oceňuji však vcelku pevné balení a stříbrné nápisy, které po pár vzetí do rukou nezmizí, jak je v této cenové relaci u kosmetiky docela běžné. Dokonce bez jakékoliv známky poruchy přežila i pád z vysoké poličky! :))



Mám odstín Juicy a mělo to být něco mezi starorůžovou a nude, když jsem ji objednávala. No, realita byla trochu jiná .. ale vůbec mi to nevadilo, protože i tahle barva se mi líbí. Je to něco mezi hodně světlounce růžovou a nude. Pigmentace není nijak valná. Na fotkách dole mám na rtech asi jednu vrstvu, s více vypadám jak ruská oživlá panenka. Co dalšího bych rtěnce vytkla je, že pokud máte nějaké nesrovnalosti na rtech (šupinky), tak počítejte s tím, že rtěnka je rozhodně dá na "obdiv". Bohužel i já se s tímto problémem potýkám, tak mi chvilku trvalo, než jsem na to vyzrála. Vždy před nanesením musím rty vypeelingovat Bubblegum peelingem z Lushe a pak je vše v pořádku.


Co se týče hydratace, tak tou rtěnka zrovna neoplývá, ale jsem už zvyklá před jakýmkoliv nanášením rtěnky použít balzám na rty. :) Výdrž slavná také není, tak max 2 hodiny a pak začne hodně zalézat do "vrásek" rtů. Je tedy třeba neustálé kontroly. Nesmím zapomenout, že vážně příjemně, řekla bych květinově, voní.

Summa sumárum: Rtěnka má moc hezkou jemnou barvu. Rtům jen tak dodá lehkou barvičku, ale bohužel jsou nutná jistá opatření, aby rtěnka byla aspoň nějakou chvíli použitelná. Oceňuji krásnou vůni, na vůně já si jdu, to jo. Za cenu cca 30 Kč asi nemůžeme chtít zázraky, ale znovu už bych si ji nekoupila. Její sestra, na kterou určitě také bude recenze, je na tom o něco lépe. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!