pátek 18. ledna 2013

Ziaja - kakaové máslo krém

Výrobek: Ziaja - cocoa butter (kakaové máslo) - pleťový a tělový krém
Cena: cca 80 Kč (50 ml)
Kde seženete: Já jsem ho zakoupila v Intersparu, ale určitě drogerie DM a internet

S polskou Ziajou se poslední dobou v blogovém světe roztrhl pytel, ani já jsem neodolala všem recenzím a musela si něco od té cenově příznivé a údajně skvělé kosmetické značky něco pořídit. Nechtěla jsem však všemi opěvovanou Kozí řadu, tak jsem zabrousila do vod jiných. A jak jsem spokojená?

Začneme u balení, které je příhodně podle kaka tmavě hnědé a plastové, ale žádná křehotinka. Světle modré  písmo se mi líbí, takže za balení má u mě Ziaja plus. Jediné co by mi asi vyhovovalo více je tubičkové balení, abych nemusela do krému matlat prsty, bohužel, takto v kelímku to má většina krému, takže se žádné mínus nekoná..Vůně je lehce kakaová, trochu podobná krému Indulgence od Avonu z řady Planet Spa o kterém jsem psala tady, jen trochu lehčí. Po nanesení na pleť už však kakaová vůně po pár vteřinách zmizí a necítím nic. 



Co se týče složení, tak krém obsahuje parafín, i když já proti tomu extra nic nemám, někoho by to zajímat mohlo (je na třetím místě). Krém je určen pro suchou a normální pleť, s čímž bych souhlasila tak na půl, spíše bych ho doporučila pro suchou pleť, hlavně v zimě mi přijde super. Má krásnou hustší konzistenci, přesně to pravé na zimu pro moji pleť, která volá v mrazech po hydrataci. Tedy v kelímku je hustá a na kůži začne tát, přesně jako máslo, a skvěle se rozetře.


Krém slibuje zásobování pleti hodnotnými a vyživujícími látkami, jimiž má být asi právě kakao, minerální oleje a mikrokrystalky vosku obsažené v krému. S tím bych asi tedy souhlasila, moje pleť si chrochtá po nanesení blahem. Nutno dodat, že krém používám hlavně na obličej, popř. ruce. Dále nám na krabičce slibují revitalizační, vyhlazující účinky a ochranné složky. Nu což, vyhlazující účinky to docela jo. A dokonce i na celkem dlouhou dobu, asi 4 hodinky minimálně. To ostatní bohužel nedovedu nějak extra posoudit, protože pleť jsem v tak devastovaném stavu neměla a ani se mi její stav po používání Ziaji nezhoršil, či nějak výrazně nezlepšil. Dále tu máme hydrataci a zabraňování nadměrné ztráty vody. A jsme u toho vážení! V tomhle je to vážně třída! Z hydratace jsem si vážně kecla na zadek, hydratuje vážně moc pěkně. Nebude to asi nic pro mastnou pleť, ale pro nás sušší pleti je teď v zimě ideálem. Po týdnu užívání mi zmizely téměř všechny suché fleky na pleti.
No pak už tu máme jen, že při pravidelném používání zlepšuje vzhled a barvu pleti, to jsem nějak nezaznamenala, ale od toho jsou tu jiné pomůcky a za tu skvělou hydrataci to Ziaje v klidu odpouštím!

Summa summárum: Ziaja u mě uspěla za docela velkých ovací! Hydratuje na jedničku a konzistence i velikost balení tak akorát do kabelky. Vzhledem k její ceně je i skvěle dostupná pro studenty (jako jsem já :D) a rozhodně bych ji doporučila na vyzkoušení. Když nesedne vaší pleti, minimálně na ruce ji teď v zimě rozhodně užijete! Navíc, kdo by odolal lákavé vůni kakaa? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!