středa 16. listopadu 2011

Essence - gel eyeliner

Výrobek: Essence - gelové oční línky, odstín Midinight in Paris
Cena: 79,90
Místo nákupu: DM drogerie

Po mnoha kladných recenzích, které jsem četla na tyto oční línky a na jejich dlouhou výdrž jsem nemohla odolat. Jelikož jsem vyzkoušela už opravdu hodně očních linek, jak ve fixe, normálních tekutých, tak v tužce, myslím, že tyhle asi už nikdy nevyměním! A za tu cenu je to vážně skoro zadarmo!




 Linky na očích vydrží opravdu snad celý den! Tedy, má to malý háček .. alespoň u mě. Linky vydrží na očích opravdu celý den, ale v mém případě pouze pokud pod ně nanesu oční stíny. Je jedno jaké, ale jednoduše musím. Zkoušela jsem nanést pouze pudr na víčko a pak linky, ale linky se mi během 2-3 hodin začaly hodně obtiskávat a tím ztrácet na sytosti.
Linky po 8 hodinách

Ovšem, pokud nanesu stíny, linky vydrží vážně velmi dlouho. Hned první den, co jsem je zakoupila jsem je podrobila zátěžovému testu. :D Linky jsem si dala v 5 hodin odpoledne a šla jsem s nimi na party, na party jsem je vůbec neupravovala. Z party jsem se vrátila ve 3 ráno a unavená zalezla do postele (neodmalovaná). Ráno v půl 8 jsem vstala do práce a možná vám to přijde nechutné, divné, či co já vím, ale nemalovala jsem se. Koukla jsem se do zrcadla a linky byly stále úplně stejně na svém místě! Vypadaly úplně jako když jsem je právě nanesla, linky jsem tedy nechala tak a vyrazila do práce. Z práce jsem došla domů o půl 5 odpoledne a linky byly stále stejné! Takže za tu cenu vážně doporučuji!
Linky po nanesení

 Velikost balení se může zdát malá (3 ml), ale pro namalování celého víčka stačí nanést opravdu malinké množství a s trochou cviku to zvládnete během minutky. A čím že se to nanáší? Essence spolu s gelovými očními linkami poslala do světa i speciální štěteček. Zakoupila jsem ho tedy spolu s linkama za 39,90,-, ale osobně tam nevidím skoro žádný rozdíl, mezi běžným seřízlým štětečkem na oční stíny, možná jen je přeci malinko tvrdší, ale to je vše. Mamka stíny chtěla také vyzkoušet a pro nanášení použila staré linky od s-he ve fixe a moc si to chválí. Takže dle mého názoru není nutné si štěteček spolu s linkami kupovat, pokud máte doma něco podobného, co už nepoužíváte. :)


Co vy, už jste zkoušeli gelové oční linky? Popř jak se vám s nimi pracovalo, jakou měli výdrž?:)
Snad se Vám moje první recenze líbila a uvidíme se u další ..:)

1 komentář:

  1. Super recenze až na ten špinavý štětec na poslední fotce..:)

    sweet-cosmetic-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!