středa 29. února 2012

ASTOR - Volume diva mascara

Jak jsem slibovala, první recenze je tu!

Výrobek :  ASTOR - řasenka, Volume Diva Mascara - 800 Black
Cena: 199,- se slevovým kuponem, běžná cena kolem 249 ,-
Místo nákupu: DM drogerie


Ve složení mají být černá orchidej, zlato a lycra, kteří mají zajistit maximální objem a natočení. Já za sebe bych řekla, že natočení nabídne celkem slušné a objem docela taky, i když ten tolik nepotřebuji, sama o sobě mám delší husté řasy. Za její velké plus však považuji, že řasy tolik neslepuje, jako jiné její sestry.



Řasenka také obsahuje 3D Polymer, který zajišťuje, nebo by minimálně měl zajistit, hydratační účinky, jemnost řasenky a dobrou ohebnost! Já, jakožto vlastník velice citlivé pleti, včetně očí, mohu potvrdit, že to opravdu funguje! Řasenka je jemná a oči mě po ní nepálí ani nečervenají! Plus dávám i za kartáček, která se nechá ohnout, ale zároveň si drží svůj tvar. Nejsem moc velký fanda umělých kartáčků, s umělýma štětinkama, takže tohle je pro mě to pravé!
Řasenka po nanesení (ignorujte prosím lesknoucí se pleť, oko jsem si odlíčila, abych mohl ukázat samotnou řasenku)

S kartáčkem se pracuje velmi snadno a s trochou praxe nalíčíte i ty nejkratší řasy!  Na kartáček se uchycuje barvy tak akorát, takže nemusíte zbytečně otírat nebo něco podobného! Balení má i přes velký obal pouze 7 ml, takže o něco míň, něž běžně řasenky mívají (8-9 ml), ale nevidím to jako velký problém. 
Řasenka po 12ti hodinách
Odlíčíte ji normálně, jakýmkoliv odličovadlem očí, popř krémem, v nouzi jde smýt i vodou, ale ta ji dost rozmaže, takže rozhodně do bazénu nedoporučuji! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!