neděle 4. března 2012

Essence - transparent fix&matte powder

Výrobek: Fix&matte! translucent loose powder - Essence
Cena: 29,90 ,- (Essence výprodeje)
Místo nákupu: DM drogerie



Jsem tu s další recenzí! Tentokrát se jedná o průhledný pudr fixující váš make-up a zajišťující matný vzhled. Moje pleť sice nemá tendenci se moc lesknout, ani po nanesení make-upu, takže nebýt za tu cenu, nejspíš si ho ani nekoupím. Byla jsem však zvědavá, jestli make-up bude opravdu držet lépe a pleť se určitě lesknout nebude a zda má popřípadě někdy cenu ho koupit znovu, popř. vyzkoušet od jiné značky.




Make-up běžně nenosím, takže jsem pudr nanášela pouze, když jsem se chystala na nějakou společenskou událost. Pudr je velmi jemný a jak můžete vidět, uplně bílý. Trochu jsem se bála, že po něm budu vypadat jako smrtka, nebo že mi make-up o dost zesvětlí. Pravda. Make-up o něco zesvětlal, ale ne o moc a možná ještě díky tomu pak o něco více zvýrazní blush. :) Možná bych tu jeho jemnost skoro už považovala i za mínus, protože je na můj vkus až moc sypký a docela práší. Musíte dávat opravdu pozor už jen když ho otvíráte.

(nerozetřený pudr)

Po nanesení je vaše tvář opravdu matná a neleskne se, přesně jak výrobce slibuje, ale výdrž bych moc kladně nehodnotila. Chápu, že matující pudr se musí nanášet víckrát za den a opravdu nemůžeme čekat, že nám vydrží na tváři 8 hodin, ale hodina a půl je podle mě docela málo. Na druhou stranu za 30 Kč nemůžeme chtít zázraky. Takže matující pudr si ještě určitě koupím, protože na tváři s ním a bez rozhodně rozdíl znát je, ale určitě už ne od Essence.

(nahoře nerozetřený pudr, pod tím rozetřený pudr)

Máte i vy zkušenosti s transparentními pudry, popř. od jaké značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!