sobota 29. září 2012

MUA mono oční stín č.20

Výrobek: MUA mono oční stín č. 20
Cena: 1 £
Kde seženete: bohužel jen v UK a jejich Superdrugs drogerie a jinak jejich e-shop

A je tu další recenze z mojí objednávky ze stránky MUA. Jdeme se podívat na to, jak obstál velice levný matný mono stín v černé barvě.


Balením se MUA opět zvlášť nepředvedla. Stejně tak jako u Undressed paletky, je to levný drogerkový plast, který uvidíte na každém levném stínu i u vietnamců. Takže za mě nic moc, ale obalem se nelíčíme že ..Takže jak je na tom stín dál ..?


Musím přiznat, že foťák stínu ubral docela dost na sytosti, ve skutečnosti je to vážně hodně tmavě uhlová barva (bohužel ne uplně černo černá). Dlouho jsem hledala matný černý stín (mimochodem prodávají ještě další 4 odstín), který by se mi hodil, když si líčím smokey eyes, ale nechci být od hlavy až k patě jako disco koule. A jakmile jsem ho objevila, ihned putoval do mého nákupního košíku na muastore. Nejdříve když jsem stín otevřela a přejela přes něj, tak mě totálně zděsila jeho bídná pigmentace. Odložila jsem ho tedy, s tím, že ho prozkoumám detailněji možná někdy jindy a vrhla jsem se na ostatní produkty ze zásilky. Pár dnů později nadešel jeho čas. Stále jsem z něj ne a ne dostat žádnou klounou barvu, a když už jsem to skoro vzdala, ejhle. Vykoukla na mě docela pěkná uhlově černá. Akorát jsem musela "ubrousit" tu nejsvrchnější vrstvu.

Jedno přetření prstem

Pigmentace se tedy ukázala docela ucházející, i když to na první pohled vypadalo, že vyhodím 31 Kč rovnou do koše. A jak je na tom stín s výdrží? Přiznám, že bez báze jsem ho ani nezkoušela. Nemyslím si, že by vydržel bez hnutí déle jak 3 hodiny, ale s bází nemám o černou barvu strach po celý den. Jediné jeho mínus je, že trochu práší. Teda ono to není tak hrozné, ale jelikož se barva docela blbě nabírá a pak, když se jí nabere na štětec trochu víc, tak má tendenci opadávat pod oko no. Chce to trochu cviku a opatrnosti. Jinak nemám co bych mono stínu za 1 libru od MUA vytkla. Za ty peníze nejspíš lepší stín neseženete, nebo alespoň já ho nenašla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!