středa 12. září 2012

MUA - Undressed paletka

Výrobek: MUA - Undressed paletka očních stínů
Cena: 4 £, nyní v akci za 3 £
Kde seženete: v UK skoro v každé drogerii, pro ČR bohužel jen z jejich stránek, ale často je akce poštovné zdarma, jinak 4 £


Nyní si něco řekneme o hodně probírané paletce Undressed od britské značky MUA (Makeup academy), srovnávané (často nazývané jako dupe - dvojnice) s o hodně dražší Naked od Urban Decay. MUA se hlavně vyznačuje příznivýmu cenami a dobrou dostupností.





Balení je klasický levný plast. Nic co Vás uchvátí, ale zároveň ani neurazí. Za tuhle cenu se ani nic jiného snad neočekává.. :) Ale co mi vyhovuje je, že má průhledné víčko, takže dobře vidím na všechny odstíny aniž bych paletku musela otevírat. Co se týče otevírání mě, s gelovými nehty, to nejde extra lehce. Chce to trošku cviku, i když občas mám o nějaký ten nehet, nebo víčko, trochu strach.



Stíny bohužel nejsou pojmenovány jako je u porovnávané rivalky (rivala?) NAKED, na druhou stranu není se čemu divit. MUA nabízí docela širokou škálu paletek a mono stínů. Což mě osobně nijak nevadí. Odstíny v paletce nalezneme jak matné, které mi přijdou možná o maliličkato méně pigmentované, ale i třpytkaté, které převažují a mají i lepší pigmentaci (alespoň podle mě). Swatche mi přišlo zbytečné fotit, moc hezké naleznete u Mii na KISSBOOKU a dokonce moc hezké porovnání s NAKED má na blogu autorka ordinary life . V balení je přibalen i štěteček, který se přiznám bez jakéhokoliv mučení, zkusila a nepřišel mi tak nepoužitelný, jak jsem se na několika blogách dočetla. Holt mi nedělá problém vystínovat a vyblendovat stín ani s tímto "kůlem", ale kvalitnější štěteček je určitě pro nějaké důkladnější (např. plesové) líčení potřeba.




Na zadní straně nalezneme čísla jednotlivých stínu a také jednoduchý tip, pro naše první líčení. Když se mi paletka dostala do ruky, tak jsem ho také ozkoušela jako jedno z prvních líčení a vůbec nevypadalo špatně, i když bylo malinko bez inspirace. :) Nicméně pro někoho, kdo se bojí na první pokus trochu experimentovat (jako já :D), to není vůbec špatná volba. Troufám si fakt říci, že paletka je stínově moc hezky vyvážená, obsahuje jak velmi světlý, tak i uplně tmavý stín, takže skoro každý stín si sedne s každým (od toho se vlastně paletky vyrábí, že).




Stíny jsou moc hezké máslovité konzistence a dobře se nabírají, i když ty matné možná trochu hůře. Výdrž je taky celkem slušná, s bází pod stíny, taktéž od MUA (chystá se článek), vydrží bez problému celý den bez hnutí. Někde jsem četla, že stíny docela práší, u mě jsou to zas a opět jen matné a není to nijak šílené. A poslední věc co bych dodala, že glitrové stíny docela ubývají, nebo se mi to aspoň zdá. :D :)


Shrnutím bych tedy paletku Undressed doporučila, za vyzkoušení stojí. Obzvlášť pokud pokukujete po Naked a nejste si jisté odstíny, které mají s Undressed, až na malé rozdíly téměř totožné. Celkově jsem ještě od MUA pořídila pár dalších produktů, na které chystám recenzi a už teď mohu říci, že za ty ceny, které jsou asi v linii Essence a podobných značek, dostanete rozhodně daleko lepší kvalitu. Takže za mě Undressed rozhodně ano!

1 komentář:

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!