čtvrtek 25. října 2012

Bioderma - Matriciane - Matrix beauty set

Tak jsem tu s dalším informačním postem! 

Jak jste již určitě někteří zaznamenali, Bioderma přichází na trh s novými produkty s názvem Matriciane, jedná se o výrobky určené pro ženy od 25let.
Beauty matrix set si lze objednat na vyzkoušení ZDARMA na jejich webových stránkách, tak jako jsem udělala já. Řada sice není určena pro moji věkovou kategorii, ale maminka ráda uvítala možnost vyzkoušet něco nového. Proto, když jsem dnes obdržela zásilku od Biodermy, putovala do rukou mamky.
A co že jsem to vlastně v balíčku nalezla?


 

První, co mne zaujalo byla praktická taštička, ve které vše bylo zabaleno a poskládáno. Bylo to hned pro mne první plus pro Biodermu. A co se nacházelo uvnitř?

  • Vzorek micleární vody Sensibio H2O - 10 ml
  • Krém Matriciane Fermeté 2 ml
  • Krém Matriciane Rides 2 ml
  • Matriciane Sérum  2 ml
  • Matriciane intenzivní regenerační kůra 1 tobolka
  • Brožurka s Matricium výrobky
  • Karta zákazníka - pokud si v období 1 roku zakoupíte 6 produktů Bioderma (dokládáte účtenkami) , dostanete jeden produkt dle vlastního výběru zdarma




Celá Matriciane řada obsahuje:

Matricium intenzivní regenerační kůra
- podporuje regeneraci buňek
- obnovuje kolagen a elastan
- obsahuje pouze látky, které jsou tělu vlastní

Revitalizační Matriciane Multi-Défense krém, věk 25+
- předchází stárnutí
- navrací pleti vitalitu
- posiluje přirozenou obranyschopnost

Protivráskový Matriciane Rides krém, věk 35+
- vyplňuje vrásky a rýhy
- vyhlazuje pokožku
- obnovuje pružnost pleti

Liftingový Matriciane Fermenté krém, věk 45+
- zpevňuje a tonifikuje pleť
- vyhlazuje viditelné vrásky
- vylňuje povadnuté kontury tváře

Intenzivní regenerační a omlazující Matriciane Sérum
- obnovuje pevnost a pružnost pleti
- rozjasňuje a omlazuje pleť
- Urychluje regeneraci kožní tkáně

Maminku jsem tedy zaúkolovala testováním Biodermy a určitě se můžete těšit na její hodnocení!

PS: Mamince je 40 let.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!