pondělí 22. října 2012

Eucerin - Aquaporin active, oční krém

Výrobek: Eucerin - Aquaporin active, oční krém
Cena: cca 280,-- Kč
Kde seženete: lékárny nebo jejich web

Dnes přichází na scénu výrobek od společnosti Eucerin, z řady AQUAporin a bude se jednat o hydratační oční krém.



Krém jsem dostala jako 1 ml vzoreček, ale je to pro mne dostačující množství na ozkoušení, zda krém sedne nebo ne a zda stojí za pořízení v plné velikosti. Na oční okolí ho totiž stačí asi tolik, co je vyfoceno na fotce níže .. :) Krém je velice lehoučké, spíše gelové, konzistence a skvěle se vsakuje do pokožky. Je bez parfemace, tedy měl by být, ale já z toho něco lehoučkého cítím, ale nijak mi to nepřekáží ..překvapivě.



Díky své (ne)parfemovanosti by měl být vhodný i pro uživatelky kontaktních čoček. Dobře oční okolí hydratuje, ale přijde mi, že po nanesení je pleť taková trochu .. lepivá, nebo jak to vyjádřit. Možná je na mě nyní, ještě když není ta pravá zima a mráz, moc hydratační. Každopádně očekávané hydratace se dočkáte a navíc při nanesení příjemně chladí, což jsou nejspíše dvě nejočekávanější věci od očního krému. Myslím, že i na zimu by velmi suché pleti mohl poskytnout dostatečnou hydrataci.


Za mě tedy AQUAporin ano! Ale bohužel pouze na zimu, i když jak říkám, já na hodně suché oční okolí netrpím, takže pro velmi suchou pleť by mohl být vhodný celoročně. Dokonce teď na zimu zvažuji koupi plného balení. Dle mého je i cena za 15 ml rozumná, dá se rovnat očnímu roll-onu od Garnier a to je Eucerin lékarénská značka, tudíž u mne vyvolává větší důvěru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!