pondělí 12. března 2012

e.l.f. - Eyelid primer



Výrobek: Eyelid primer - báze po oční stíny - e.l.f.
Odstín: 7503 pearl
Cena: 45,-
Místo nákupu: www.elfkosmetika.cz


S další recenzí přicházím s bází pod oční stíny od firmy e.l.f., jejich výrobky lze zakoupit pouze na jejich internetových stránkách. Tato báze pod oční stíny je ze základní Essentials řady, takže stála pouhých 45 Kč. Podívejme se tedy, co nám za tu cenu nabízí.
Na první pohled je balení naprosto obyčejné, neurazí, ale ani nenadchne. Nebýt nápisu "eyelid primer", si možná i myslím, že se jedná o lesk na rty, přesně i velikostí totiž balení odpovídá. Já bázi mám v odstínu pearl, tedy třpytivá. Bohužel nude odstíny jsou většinou ihned vyprodané a nakonec i s tímto se dá pracovat, pokud někdo vyloženě netrvá na stínu úplně bez třpytek.





Jak jsem již zmínila, obal i štěteček se spíše podobají lesku na rty a možná bych uvítala i jinak řešené balení, např. v kelímku, ale za 45 korun nemůžeme chtít vše. Báze je krémové konzistence, konkrétně ta moje obsahuje i jemné bílé třpytky. Nanášení se štětečkem se dá zvládnout, i když někdy nanesu více či méně než zrovna chci/potřebuji. Zkrátka báze se na štěteček docela špatně chytá a jen těžko ovlivníme množství, jedině pak otřít o okraj. Navíc mi přijde, že toho v lahvičce není moc (5 ml), ale po zhruba měsíci intenzivnějšího používání mi přijde, že už v ní skoro nic nemám.

báze po nanesení na víčko

Po nanesení na víčko báze vypadá, přiznejme si, poněkud zajímavě. Stačí jí docela i malé množství, protože se dá bez problému lehce rozetřít prstem po celém víčku. Toto množství mi stačí téměř na celé víčko až k obočí. Já pro lepší efekt dávám pod bázi ještě pudr, stačí zbytkem pudru na štětci přejet dvakrát víčko.Víčko se může nyní zdát, že bude po rozetření mastné, ale pak krásně zjemní, je hladké a matné. Tento odstín tedy ještě zanechává drobné stříbrné třpytky, ale jelikož většinou mám stín s minimálně jemnými třpytkami, který to zakryje, tak mě to ani nijak neobtěžuje.

báze po rozetření

Primer nemusí nijak dlouho schnout, víčko je tak okamžitě připraveno k nanesení očního stínu. I přes některé negativní recenze za sebe musím říct, že za 45 korun je výdrž cca 6-7 hodin docela slušná. Jediný stín, který mi báze neudržela je quattro od Essence, ale o tom později. Za sebe tedy rozhodně říkám ano a budu pečlivě sledovat naskladnění e.l.f. stránek, abych zkusila i nude odstín. 

2 komentáře:

  1. Mam tuhletu bazi v odstinu Sheer (bez trpytek, telovy odstin) a jsem s ni taky moc spokojena. S barvou stinu neudela nic, tzn. nezvyrazni ji ani ji pochopitelne neprebije, ale stin vydrzi delsi dobu a hlavne: nesleva se mi do vicka.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!