neděle 17. června 2012

Dermacol - Tonning cream

Omlouvám se za delší nečinnost blogu, ale bylo toho teď ve škole kvůli mé delší nemoci hodně. Snad už teď bude vše v pořádku. A nyní k dnešní recenzi.

Výrobek: Dermacol - tónovací krém
Odstín: Light
Cena: cca 100,- Kč
Kde seženete: Schlecker drogerie

Výrobek jsem si zakoupila na popud ostatních blogerek a mnohé přirovnávání tohoto tónovacího krému s BB krémem od Garnier. BB krém jsem prozatím nezkoušela a ani to nemám v nejbližší době v plánu, ale snad dokážu alespoň trochu objektivně krém s BB krémem, po tolika recenzích, které jsem na něj četla, porovnat.






Tak tedy, balení je klasické v tubičce. Obal se mi celkem líbí, žádný přeplácaný a levný vzhled. Někomu se možná až tak líbit nemusí, ale myslím si, že ani neurazí, snad. S dávkováním v tubičce až takový problém osobně nemám, krémy a make-upy si povětšinou nanáším prsty, takže je to vlastně celkem pohodlné. Vymáčknu si přesně takové množství, které potřebuji. Krém voní lehce, docela i příjemně.
Krém vlastním v nejsvětlejším, light odstínu. Konzistence je přesně taková, jaká by měla být. Příjemný a lehce roztíratelný krém s obsahem make-upu. Roztírá se opravdu dobře a nedělá žádné fleky. Je hypoalergenní a vhodný pro citlivou pokožku. To byl hlavní důvod, proč jsem si ho zakoupila. Mám poměrně problém se sehnáním vhodného make-upu na moji pleť, protože je dost suchá, hlavně v oblasti čela a lící. S tímto krémem však nemusím dávat na podklad ani žádný krém, jako u mnohých make-upů, které jsem vyzkoušela a po suchých flecích není ani památky.



Jak jsem tedy řekla, roztírá se bez problému a pro suchou pokožku to pravé, aspoň podle té mojí. A jak je na tom krém s krytím? No buďme upřímní. Je to tónovací krém, ne žádný hutný krycí make-up. Krytí má tedy lehce podprůměrné, určitě nezakryje červené fleky, ale na lehčí kruhy pod očima, nebo sem tam nějaký pupínek není až takový problém. S použitím korektoru hravě zastane funkci make-upu. Na léto tedy ideální věc. Já naštěstí na žádné větší akné ani kruhy pod očima netrpím, takže mi to ani tak nepřekáží. Krém pleť hezky sjednotí a zároveň netvoří masku, je téměř neviditelný. Krém má i rozjasňující efekt, ale určitě by klidně pro lepší intenzitu snesl na líčkách i vrstvičku jiného rozjasňovače, například od Benefitu.



A výdrž? Celkem slušná. Na tváři vydrží téměř celý školní den, když nanesu ještě bronzer, nemám s ním žádný problém ještě v 5 odpoledne vyjít mezi lidi. Možná s bází pod make-up by vydržel klidně celý den. Po krému za stovku ale nemůžeme zase chtít zázraky.



Suma sumárum, pro někoho, kdo nutně nepotřebuje něco skrývat, ale zároveň chce na sobě něco mít, aby neměl pocit "nahoty"  bych řekla, že tónovací krém je to pravé. Na léto vlastně ideální, vaše pokožka vám určitě bude vděčná. Za 100 korun bych tedy řekla, že udělá stejnou, nebo dost podobnou službu jako BB krém od Garnier, který je jednou tak drahý, a to musí být v akci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!