neděle 1. července 2012

Garnier - repairing care

Výrobek: Garnier body - repairing care, výživný regenerační krém
Cena: malé balení 40-50,-Kč, velké balení 80-100,- Kč
Kde seženete: Schlecker, DM, možná i vybrané supermarkety

Dnes to bude více tip, než klasická rozsáhlá recenzce. Jedná se totiž o můj dlouhodobě oblíbený výrobek na suchou pleť, kterou trpím hlavně z podzimu a v zimě.




 Jak už jsem řekla, dnes bude v hlavní roli krém na velmi suchou pokožku. Já osobně ho používám na nohy, ruce a někdy si ho máznu i na obličej. Většinou když potřebuji po koupeli nanést make-up. Dělá se ve dvou provedeních, malém 50 ml a velkém, tuším, že 100 ml.

Bohužel mě nenapadlo krém vyfotit když byl nový, omlouvám se.

Konzistence je klasicky krémová, možná je trochu vodovější než ostatní jeho krémoví kamarádi. Roztírá se bez problému a na celý obličej ho stačí docela malé množství. Opravdu pleť moc hezky hydratuje a pleť je po něm opravdu hladká. Se vstřebáváním je na tom o malinko hůře, na obličeji ho musím dát opravdu malé množství jinak bych musela čekat hodně dlouho. Ale spíše to bude tím, že není určený na obličej, protože na rukách se vstřebáváním až takový problém není.


Gariner se mi osvědčil i na místa popálené sluncem, než jsem si stihla dojít do lékárny pro panthenol. Popálená místa krásně ochladil a zhydratoval, takže pokud je vážně nouze, dá se využít i jinak. :) A pokud vezmete jen malé balení na zkoušku, tak si myslím, že za necelých 50 Kč neprohloupí nikdo. :)

Co vy? Máte s tímto, popř. jinýmu krémy na suchou pokožku zkušenost?

3 komentáře:

  1. Krém používam většinou na do volené pro hydrataci pleti po dni na slunci.Mě by spíš zajímalo jestli někdo používal tento krém v době kdy měl ještě na přední straně český nápis "Regenerační péče" na místo nýnějšího anglického nápisu "Repairing care".Nejde ani tak o ten nápis ale spíš o to, že když sem krém vypotřeboval tak sem si šel koupit nový a hned sem si všiml, že výrobci změnili český nápis na anglický ale říkal jsem si, že jde jen o nápis.To jsem se ale splet.Když jsem ho rozdělal tak krém už neměl takovou příjemnou ovocnou vůni ale vůně byla úplně jiná neovocna a spíše odpuzující.Tak sem porovnal složení na krabičce co jsem měl doma a na té co jsem teď koupil a na předchozí krabičce je vypsáno spoustu ovocných mikroolejů jako např. z meruněk, oliv, avokáda a zrníček z černého rybízu a v tom novém garniéru už tyto ovocné oleje, které se s největší pravděpodobností podílely na krásné vůni krému už nejsou.Prostě to ošidili a nedali je tam.Čekal sem opravdu jen změnu nápisu a né i složení.Tímto mě výrobce vyloženě naštval.Tento smradlavý krém už nechci.Obrovská škoda, předchozí krém mi velmi vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle vypadal ten krém před tím a byl tam i ten nápis na přední straně "S OVOCNÝMI MIKROOLEJI".V těch nových co se teď prodávají už ty ovocné mikrooleje nejsou :-( http://tescoviny.cz/product/detail/2001015196304

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém jsem asi v době, kterou vy popisujete, kdy obsahoval ovocné mikrooleje ještě nepoužívala. Nová parfemace je sice chemičtější, to rozhodně ano, ale mě nijak nepřekáží a po chvilce ani moc cítit není. :)
      Bohužel, dnes se již snaží výrobci šetřit na všem a mnohdy podle nich inovace vlastně inovací není ..

      Vymazat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!