neděle 22. července 2012

Essence - quattro eyeshadow

Výrobek: Essence - quattro eyeshadow, odstín - 01 xoxo
Cena: Už si přesně nepamatuji, asi něco kolem 8 eur
Kde seženete: Já výrobek kupovala v zahraničí, takže netuším, zda zde je/byl k dostání, nejspíše asi však ano, a to v drogeriích Rossman

Dnes bude řeč o quattro stínech od Essence, které jsem si dovezla z jednoho z mých zahraničních výletů, konkrétně ze Sarajeva. Bohužel stíny nepřežily cestu v letadle a odlomil se mi hned velký kus víčka a na to samozřejmě doplatily i stíny celkově.



Stíny obsahují celkem 4 odstíny, stříbrný, bílý, lila a černo/šedý. Všechny odstíny jsou s jemnými třpytkami, celkem jemně namleté a nanášejí se dobře, jen č.1 trošku práší, ale není to nic hrozného. Nejčastěji, se musím přiznat, je nanáším prsty, kromě toho černého stínu. S touto mini paletkou jdou docela dobře vytvořit kouřové oči, i když černý stín by mohl mít o něco lepší pigmentaci, být bez třpytek a hlavně výdrž. Většinou si dělám kouřové oči bez toho fialového odstínu, protože mi tam prostě tak nějak nesedí ...


S ostatními odstíny takový problém vůbec není. Pigmentace je velmi slušná, na to, že je to z řad levnější kosmetiky. Na očích s bází od e.l.f. nemám problém, aby stíny vydrželi kolem 8-9 hodin, jediný ten tmavý stín trochu pokulhává.


Bohužel je to moje první zkušenost se stíny od této značky, takže je nemohu s žádnými jinými jejich stíny porovnat. Ani si nejsem jistá, zda jsou u nás k dostání, takže spíše je to taková moje laická zkušenost s těmito stíny. Nejspíše sáhnu příště po nějaké jiné značce, ale jako zkušenost se vyplatí, že Essence stíny už spíše ne-e.

2 komentáře:

  1. Ahojky,
    rada by som ťa pozvala na make-up giveaway!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj příjmeš moje pozvání ke mně na giveaway? :-)
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!