čtvrtek 23. srpna 2012

LUSH - Fair trade foot lotion

Výrobek: Lush - Fair trade foot lotion
Cena: Bohužel nevím, dostala jsem jako dárek, ale zkuste mrknout na jejich web
Kde seženete: Praha Palladium, nebo internetové stránky

Dnes se zaměříme na krém na nohy z ručně vyráběné kosmetiky, a to konkrétně od značky Lush, kterou u nás seženete pouze v Palladiu v Praze. Já svůj krém dostala od kamarádky a dala si trošku na čas s jeho recenzováním, abych mohla objektivně posuzovat. Tak jdeme na to ..


Prvně něco ke krému, nenechte se zmýlit jeho barvou. To také byla první poznámka kamarádky, když jsem krém otevřela. :) Vzhledově vypadá sice, že jeho vůně bude sladká jako lízátko, ale opak je pravdou. Voní svěže po mentolu, což mi vůbec nevadí. Naopak bych řekla, že je to taková typická vůně krému na nohy.


Krém obsahuje arniku, mandlový olej a kakaové máslo, které Lush nakupuje od fair trade značky. Více o fair trade obchodu naleznete zde. Díky tomuto složení příjemně po nanesení chladí a nohám uleví. Sice nohy nijak extra nevyživuje, což mimochodem nemá ani v popisu práce, ale vážně je víc než vhodný právě na léto, kdy určitě mnoho z vás má otlačené polštářky na nohách z dlouhých procházek v žabkách, a neví jak nožkám ulevit. Perfektní bude určitě i v plesové sezoně.. :)


Co se týče vstřebávání, tak si ani v tomto směru nemohu stěžovat. Konzistence krému je krémově velmi lehoučká. Pokud nohy vyloženě "netopíte" v krému, po dvou minutkách můžete vesele ťapat po bytě bez strachu, že krém někde otřete. Dostala jsem i doporučení ho nanést na obličej, tam to však s tím vstřebáváním bylo o trošku horší a trochu mi vadila ta peprmintová vůně přímo na obličeji. A jelikož nijak výrazněji nehydratuje, tak jediné co jsem na obličeji pocítila bylo ono osvěžení, což zvládne kdejaká micleární voda (na kterou mimochodem chystám recenzi).


Závěrem bych tedy krém doporučila všem, co chtějí nohám v parných dnech ulevit a nežádají po něm extrémní hydrataci. Za 230 ml zaplatíte na českém e-shopu 345 Kč, pokud se chystáte objednávat z UK, tak tam to bývá většinou o nějakou tu desetikorunu levnější. Já sama za sebe bych si krém nejspíše znovu nepořídila, ale jsem moc ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet krém určený přesně na nohy. Navíc vydrží úžasně dlouho, protože stačí opravdu maličké množství na celé chodidlo.

2 komentáře:

  1. Tak tento krém mě docela zaujal, škoda, že jsi na konci řekla, že by sis ho už nekoupila :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě stojí za vyzkoušení, neříkám že ne :) Jen si myslím, že jde sehnat krém s podobnými funkcemi za nějaký menší peníz .. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!